Doin' The Omoralisk Schlagerfestival

Då var det igång, igen, för 43:e gången. Melodifestivalen som enligt mig börjar gå utför för. Ändå är det något som får mig att sitta där framför teven varje gång. Inte är de låtarna som bidrar till det i alla fall, inte en låt tilltalade mig idag. Något som dock kommer få mig att se de resterande deltävlingarna är Petra Mede och Grotescogänget! Mede, som jag annars inte är något större fan av var riktigt bra och underhållande ikväll med sina små skämt som hon tryckte in då och då. Bara en sån simpel sak som Bobby Ljunggren-skämtet, klockrent! Humordelen då. Henrik Dorsin - Nothing to add.

Kvällens plus: Petra Mede
Kvällens minus: Duellerna
Kvällens mysmakaron: Henrik Strömbergs frisyr (Scotts)


♪ ~ Doin' The Omoralisk Schlagerfestival ~ ♪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0