Foppopopa

Först vill jag säga att det varit lite segt här i bloggen på sistone, men det ska det bli ändrig på (hoppas jag)!


Har pratat om Peter Forsberg förut. Liraren ger verkligen inte upp. Imorgon kan han göra comeback i MoDo igen. Jag gissar på 3,15 minuters speltid innan han utgår med en uppriven skada. Samtidigt som jag kan förstå att han vill komma tillbaka och sedan lägga av självmant utan att det ska bero på en skada, kan jag inte förstå att man försöker med det i typ 25 år eller vad som har gått nu. Foppa var en av världens bästa spelare under ett par år, och har också varit Sveriges mest värdefullar spelare i ett par turneringar. Han kommer alltid finnas med i historieböckerna för det han har bidragit med till svensk hockey, men nu får det snart vara nog.

Kommentarer
Postat av: TW

Nattmössan på! Och godnatt. Vilken tomte har skrivit denna blogg?

2009-02-11 @ 21:59:18
Postat av: Lukke

2009-02-11 @ 22:26:03
Postat av: Anonym

va fan tw, det stämmer ju som han säger!

2009-02-11 @ 22:26:42
Postat av: Luke

va fan tw, det stämmer ju som han säger!

2009-02-11 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0